Nu este un secret că lumea se schimbă într-un ritm extrem de rapid. Noi tehnologii apar în fiecare zi, astfel încât devine greu să ținem pasul cu toate noutățile.  Acest climat influențează și mediul de afaceri, iar singura certitudine pe care o poți avea este că acel lucru care a mers anul trecut nu va funcționa și anul acesta sau, cel puțin, nu la fel de bine.

Așadar, atunci când te gândești la anul 2018, există câteva lucruri pe care ar trebui să le faci pentru a te pregăti de un an plin de succes:

  1. Investește în training
    Este foarte ușor să te lași păcălit că tu sau angajații tăi aveți toate abilitățile suficient dezvoltate. Training-ul poate părea, în astfel de situații, un lucru inutil. Dar gândește-te la echipele militare sau sportive. Există un motiv pentru care sunt în top: se antrenează mai mult de 40 de ore pe săptămână pentru o treabă propriu-zisă de maximum o oră. Ei își dezvoltă noi abilități, își antrenează noi mușchi și întâlnesc noi scenarii; toate acestea îi ajută să obțină performanțe din ce în ce mai bune.
    Compară acum situația asta cu cea a propriilor tăi angajați, care lucrează 40 de ore pe săptămână și se “antrenează” (poate) o oră.

Citește și Îmbunătățirea procesului de învățare cu o simplă foaie și un pix


  1. Orientează-ți dobândirea de noi cunoștințe într-o direcție utilă
    Datorită internetului, acumularea unor noi cunoștințe este mai ușoară ca niciodată. Este utilă, comodă și oricine o poate face. Diferența constă în aplicabilitatea cunoștințelor dobândite. În loc să îți pierzi timpul citind despre teorii care nu au fost și nici nu vor fi puse vreodată în practică, ar trebui să cauți acele informații actuale care vor ajuta să obții un plus valoare în ceea ce faci tu.
    În mediul de business, nu contează ce știi, ci cum aplici ceea ce știi.
  2. Caută idei bune în locuri “neașteptate”
    În organizațiile tradiționale, toată lumea caută idei inovative la manageri sau la persoanele aflate în poziții de conducere, considerând, cumva, că ideile acestor oameni au un statut privilegiat. Totuși, așa cum a spus și Steve Jobs, ideile bune pot veni de pretutindeni. De cele mai multe ori, acestea vor veni de la angajații obișnuiți, dar care sunt cu adevărat implicați. Tot ce trebuie să faci este să îi întrebi.

Platforma Great People Inside le oferă organizațiilor posibilitatea de a gestiona ciclul complet de viață al fiecărui angajat în companie, asigurându-se de rezultate optime, atât pentru angajat, cât și pentru angajator. Pe baza sugestiilor de training din rapoarte, productivitatea, nivelul de engagement, wellbeing și retenția angajaților pot fi îmbunătățite considerabil, într-un timp scurt.

Solicitați un demo gratuit!

solicita evaluare gratuita blog

Sursă: inc.com