Despre Global Management Challenge (GMC) sau Campionatul mondial de management, nu am avut ocazia să vă vorbesc până acum și iată-ne ajunși la cea de-a IX-a ediție.

Ce este de fapt campionatul mondial de management? 

O simulare strategică și de management ce are la bază o situație economica reala, în care un număr de companii virtuale, reprezentate de echipele participante, concurează între ele într-un mediu de afaceri obișnuit. Un model computerizat, complex, simulează interacțiunile între diferite departamente ale fiecărei companii, relațiile de concurență între companii și mediul economic.

Campionatul este un simulator virtual de afaceri, unic în lume. Echipe din 42 de țări se luptă, an de an, să cucerească titlul mondial – Germania, Franța, Italia, Mexic, Brazilia, Grecia, Rusia, China sau Statele Unite sunt doar câteva exemple.

În țara noastră, concursul este organizat de Profiles International în parteneriat cu Dima Consulting Group, sub înaltul patronaj al Băncii Naționale a României iar prima ediție s-a desfășurat în anul 2005 .

Anul acesta, peste 30 de echipe din companii de prestigiu pe piața românească  vor participa  joi, 5 iunie 2014, la Hotel Ramada Plaza din București, la Finala Națională a Campionatului Mondial de Strategie și Management, Global Management Challenge, ediția a IX-a. 

La edițiile precedente, România a fost reprezentată în finala internațională (dispute extrem de spectaculoase ce au avut loc la Lisabona, Macao, Kiev și București) de echipele unor companii precum Prutul, EnelMercedes-Benz România sau de echipe de studenți ale căror capacități manageriale au “îngenuncheat” multinaționale cu zeci de ani de experiență. Pe plan mondial, ultima câștigătoare Global Management Challenge a fost echipa Ucrainei.

Competiția se va încheia cu gala de premiere GMC, în cadrul căreia va fi desemnată cea mai bună echipă la nivel național, ce va reprezenta România la Finala Internațională, care se va desfășura anul acesta în Rusia, la Soci.

Evenimentul va reuni reprezentanți ai Băncii Naționale a României, manageri și specialiști în resurse umane din toate industriile, investitori din mediul privat, precum şi reprezentați ai companiilor participante la competiție.

Partenerii media ai evenimentului sunt Realitatea TV, revista Cariere, HR Manger, Intelligent Life– licența revistei de business, lifestyle și cultură a publicației The Economist, stireazilei.rocaplimpede.robiztop.ro.

Pentru mai multe detalii, vă invit să vizitați pagina: www.gmcromania.ro