INSCRIE-TE ONLINE

AU MAI RAMAS:
saptamani
-9
-8
zile
0
0
ore
-2
-2
minute
-4
-2
secunde
-5
0

CONTEXT
OBIECTIV

În ultimul deceniu, Managementul Talentelor s-a bucurat de un interes și o popularitate tot mai mare, ca urmare a tranziției spre o economie bazată pe cunoaștere și a intensificării concurenței la nivel global pentru talente, leadership și competențe de specialitate. Criza financiară globală și recesiunea economică nu au funcționat ca un amortizor în acestă direcție. Dimpotrivă, capacitatea unei organizații de a contracara criza și de a avea succes pe termen lung a devenit vizibil dependentă de competențele, motivația și performanța angajaților săi.
În ciuda ratei ridicate a șomajului,
doi din cinci angajatori din România (40%) întampină, în prezent, dificultăți în găsirea candidaților potriviți pentru posturile vacante din cadrul organizației, potrivit ultimului studiu ManPower Group privind Deficitul de Talente. În aceste condiţii, a fi competitiv și de succes înseamnă a identifica în mod eficient, a dezvolta și în cele din urmă a reține angajații de care ai nevoie.

Evenimentul oferă o perspectivă unică asupra modului în care organizații de succes și liderii lor abordează strategii eficiente de management al talentelor, exemple de bune practici dar și subiecte sensibile ce tratează piața muncii din România. Restructurarea ca proces de reorganizare a companiilor, şomajul, reconversia profesională, problemele cu care se confruntă noua generație de angajați – Generația Y sunt doar câteva dintre temele ce vor fi lansate spre discuție.
Un concept unic ce reunește reprezentanți ai mediului de afaceri, antreprenori, manageri, specialiști și cercetători din domeniul resurselor umane din toate industriile, psihologi, reprezentanți ai autorităților centrale și locale, ai marilor companii de consultanță, precum și experți cu renume internaţional din Irlanda, Italia, Statele Unite ale Americii, Danemarca, Norvegia, Franța, Belgia, Emiratele Arabe Unite.
img_01a

z_agenda

program_01e
z_speakeri

xspe_01c

enrico
Partener si director al Scolii din Palo Alto – Milano (furnizor recunoscut de formare profesionala -www.paloaltoscuola.it), Enrico este expert in comunicare, consultant calificat pe dinamica interactiunilor dintre sexe, atat la nivel personal cat si la nivel corporativ si expert in functionarea creierului feminin. Nascut in Milano, se muta in Venezuela cand implineste 16 de ani. Absolvent al facultatii de inginerie civila, lucreaza ca inginer constructor un deceniu, apoi isi schimba complet domeniul de expertiza, angajandu-se Chief Operating Officer la o multinationala din America de Sud. Cariera sa il aduce mai aproape de nume consacrate din domeniul managementului anilor 90; datorită numeroaselor sale experiente, el dezvolta o intelegere profunda a diferitelor culturi de management. Negociator intercultural, el calatoreste in jurul lumii si incepe sa lucreze cu norma intreaga in calitate de consultant, trainer si speaker. Multiculturalismul sau ii permite sa furnizeze discursuri in trei limbi (engleza, spaniola, italiana) si sa se pozitioneze corect din punct de vedere cultural, in functie de publicul caruia i se adreseaza. La inceputul anilor 2000 el devine fascinat deneurostiinta (studiul sistemului nervos) si de cele mai recente descoperiri in domeniu si incepe sa sustina prezentari despre modul in care functionează diferite mecanisme ale creierului uman, in special cele legate de sistemul endocrin.El este fondatorul brandului Positive Business Forum: http://www.positivebusinessforum.com/index.php -primul eveniment dedicat in mod special companiilor si antreprenorilor, prin care explica modul in care stiinta pozitiva poate ajuta la cresterea productivitatii corporative. In momentul de fata, Enrico scrie articole pentru mai multe reviste de management si marketing.

lilia
Lilia Dicu este un coach realizat la nivel international si lucreaza cu preponderenta in companii multinationale atat pentru obiectivele organizatiilor, cat si pentru obiectivele personale ale Executivilor. Experienta ei in Managementul Oamenilor in sectorul corporatist contribuie la abilitatile de instruire, consultanta si mentorat, fiind testate de practica demonstrata.
Pasionata de cunoastere, Lilia mereu isi imbunatateste practica de coaching atat cu instrumente avangardiste din domeniu, cat si cu instrumente din discipline emergente. In pragatirea ei Lilia este formata cu Alain Cardon in coachingul sistemic, cu Newfield Network in Coachingul Ontologic, cu Alan Seale in Prezenta de Leadership Transformational, in formare cu Gita Belin prin metoda de “Evolutie a Constiintei”. De asemenea, Lilia detine titlul de Master NLP, s-a format prin metoda GESTALT, Constelatii Sistemice de Famile, ESPERE. Lilia se formeaza cu specialisti de talie mondiala in instrumente care deseori sunt apreciate ca “going ahead of what that world is prepared for”.
Lilia este Doctor in Filologie,  EMBA in Managementul General de la Universitatea din Manchester, are un Master in Resurse Umane, Master in Limbi Straine, Specializarea de Limba Engleza si Rusa, Master in Filologia Romana, numeroase specializari in Management General, Managementul Schimbarii, “Crisis Management”, Diagnoza si  Dezvoltare Organizationala in Franta, Marea Britanie, Slovacia si Polonia.
Lilia este coach acreditat de Federatia Internationala de Coaching, cu titlul de “Proffessional Certified Coach”, este certificata de Newfield Network si detine titlul “Newfield Network Ontological Coach”. Ea este un membru activ al organizatiilor profesionale nationale si internationale de coaching.

stephan
Stephan Atsou s-a alăturat CrossKnowledge în anul 2007 si este Director și responsabil peste operațiunile din Europa Continentala. CrossKnowledge este lider european în soluții de învățământ la distanță și permite organizațiilor să evolueze cu succes prin dezvoltarea fiecarui individ in parte. Ofera solutii integrate pornind de la formate de învățare exclusive, aflate printre cele mai cautate după conținut din lume și o gamă de servicii conexe adaptate la nevoile unei companii.
Stephan ATSOU si-a început cariera ca profesor și a fost un pionier în procesul de învățare on-line în Belgia. Datorita pasiunii sale pentru soluții inovative de învățare și experientei lui cu privire la evoluția metodelor coroprative de  e-learning este invitat in mod regulat ca speaker in cadrul a numeroase conferinte pan-europene. El este, de asemenea, co-autor al “e-learning: o soluție pentru compania dumneavoastră” (Edipro, 2009).

oussama
CEO al Profiles International Orientul Mijlociu, Oussama Mansour este expert in Strategie Organizationala, Schimbare si Leadership. El are o vastă experiență în proiectarea, implementarea și managementul unor programe de formare și de dezvoltare, cu accent pe strategii de naționalizare. Oussama are experiență internationala semnificativa in zona de Golf si Orientul Mijlociu si este capabil sa furnizeze servicii de Recrutare, Evaluare, feedback 360 si sa implementeze sisteme de management al performantei la cele mai inalte standarde. Are un master in Inginerie Mecanică, Economie Internațională, MBA în HR si este auditor certificat.

deiric
Este Consultant Senior in cadrul diviziei Internationale a Profiles International. Inginer electronist de profesie, si-a petrecut aproape toata cariera in pozitii manageriale de vanzari si marketing. Dupa mai multi ani alaturi de Unisys Calculatoare si Hewlett Packard si-a infiintat propria companie de consultanta in vanzari. Activitatea de consultanta l-a adus in contact cu Profiles International in urmă cu 14 ani – unde a inceput sa lucreze initial ca Director National pentru Marea Britanie si Irlanda, iar in ultimii 7 ani ca Senior VP cu responsabilitate in primul rand pentru operatiunile europene Profiles.
Pasionat de scris, Deiric McCann este autorul a 4 carti de business si are peste 1.000 de articole publicate in intreaga lume.
Pasiunea lui reala este oratoria- si este norocos ca pozitia lui in cadrul Profiles International presupune sa participe ca speaker la evenimente, conferinte, seminarii, workshopuri de doua ori sau de trei ori pe luna.
In cei 14 ani de cariera, Deiric a dinamizat audiente intre 300 si 1000 de participanti si a sustinut peste 800 de speech-uri in intreaga lume.

doru
Este Doctor in Psihologia Muncii si Organizationala, antreprenor si manger de succes, cu o experienta de peste 18 de ani in domeniul Resurselor Umane.
Fondator si CEO al Dima Consulting Group si Profiles International Romania, ambele pozitionate printre pricipalii jucatori pe piata de consultanta in resurse umane si management, a implementat si gestionat o serie de proiecte nationale si internationale importante.
Autor al unor lucrari de referinta in domeniul afacerilor precum si a numeroase articole aparute in reviste locale si nationale, Doru Dima a publicat si a participat la elaborarea a numeroase cursuri, carti, lucrari stiintifice si de business.
In plus el este Presedintele Colegiului Psihologilor din Brasov, Membru al Asociatiei Psihologilor din Romania, Presedinte al filialei locale Brasov si reprezentant al Colegiului Psihologilor din Romania la Federatia Asociatiilor Europene de Psihologie (EFPA).

daniela
Daniela Lulache are experienta in finante corporatiste si restructurare, produse financiare structurate, brokeraj, management strategic si gestionarea schimbarilor, detinand de-a lungul anilor, functii de conducere cu atributii complexe atat in sectorul privat, cat si in cel de stat.
Daniela Lulache a ocupat functia de consilier al viceguvernatorului Bancii Nationale a Romaniei iar in prealabil a detinut pozitia de Director General si Presedinte al Consiliului de Administratie al SC Fondul Proprietatea SA, unde a coordonat intreaga activitate a Fondului, inca de la inceput, participand inclusiv la crearea structurii corporative si de guvernanta corporativa precum si la crearea si punerea in aplicare a strategiei de investitii.
In plus, Daniela Lulache are o bogata si indelungata experienta in sectoarele de consultanta financiara si bancara, ocupand de-a lungul anilor functii importante de management.
In luna mai a anului 2013, Daniela Lulache a fost recrutata pentru functia de Director General al Nuclearelectrica (singurul producator de energie nucleara din Romania), ca parte a strategiei Guvernului de aplicare a guvernantei corporative pentru companiile de stat.

jimmy
Prof. Jimmy Hill este Vicepresedinte pentru afaceri academice si cercetare in cadrul Colegiului National din Irlanda, Dublin. Expert mondial in domeniul antreprenoriatului si a IMM-urilor, a fost in prim-planul gandirii academice cu privire la Interfata de Marketing / Antreprenoriat si in dezvoltarea unei paradigme concentrate pe vanzare a marketingului antreprenorial. Inainte de a se alatura Colegiului National din Irlanda, Prof. Jimmy Hill a fost Presedintele Centrului pentru Antreprenoriat si Leadership din cadrul Scolii de Management de la Universitatea din Liverpool. De asemenea, el este fostul director al Centrului pentru antreprenoriat al Irlandei de Nord (NICENT) din cadrul Universitatii din Ulster, fost Presedinte Global al Asociatiei Americane de Marketing, Grup de interes Special –  Marketing si Antreprenoriat. Prof. Hill a petrecut, de asemenea, o perioadă ca profesor invitat la Universitatea din Notre Dame, Indiana, Statele Unite ale Americii.

arz
Licențiat în Inginerie Industrială și Management în cadrul Universității de Științe Aplicate din Munchen, Arz Lorin este în prezent Country Manager pentru România pentru Fundația Emfodo.
Antreprenor și manager de succes, a participat la realizarea unei investiții de tip greenfield în România și a cooperat cu guvernul român și Uniunea Europeana în cadrul mai multor programe de finanțare ale UE.

daniel

Daniel Don este Directorul Executiv al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Cluj și ocupă această funcție din anul 2005.
Are o bogată experiență în domeniul ocupării forței de muncă, desfașurându-și activitatea în sistem începând cu anul 1995, timp în care a parcurs treptele ierarhice ale instituției până la nivelul de manager.
Absolvent al Facultății de Matematică și Informatică din cadrul Universității Babes Bolyai din Cluj Napoca, a continuat pregătirea profesională prin obținerea diplomei de Master în Științe Politice și Administrative, dezvoltare locala și management modern, la Facultatea de Științe Politice și Administrative din cadrul Universității Babes Bolyai din Cluj Napoca.

adela

Adela Jansen este Director Executiv Resurse Umane al Grupului BRD- Groupe Societe Generale, unul dintre cei mai mari angajatori din sistemul bancar romanesc, cu cca 8.700 de angajati. Adela s-a alaturat echipei BRD din octombrie 2003, anterior ocupand timp de 5 ani pozitia de Secretar General al BRD, si are experienta de peste 20 ani in management in diverse domenii de activitate, printre care: comunicare, marketing, logistica, resurse umane, vanzari si business development.
Adela este o persoana dinamica si adaptabila, careia ii plac provocarile, participand de-a lungul carierei la gestionarea diverselor situatii de business precum: infiintarea de noi companii, fuziuni , crearea si implementare de strategii de dezvoltare de business, restructurari si reorganizari, externalizari de activitati etc.. Acestea au fost reallizate atat din perspectiva de manager al unei palete largi de departamente, dar si din postura de leader al departamentului de resurse umane, in contexte economice diferite.
In acelasi timp, Adela este si o persoana activa in societate, implicandu-se in numeroase actiuni in mediul universitar, atat la inititiva universitatilor, cat si in proiectele demarate de ONG-uri studentesti precum: AIESEC, ASER, LSRS, Scoala de Valori, Fundatia Leaders si multe altele. Datorita pasiunii sale pentru educatie, Adela este frecvent prezenta ca speaker in cadrul a numeroase evenimente, deruland proiecte de mentoring si consiliere pentru tinerii cu potential.
Adela face parte de asemenea din diverse initiative de responsabilitate sociala, are incredere in spiritul antreprenorial autohton, sustinand dezvoltarea acestuia, alaturi de comunitatea de business in mai multe proiecte.
Printre asociatiile din care face parte se numara: HR Club – organizatie in cadrul careia este membra a Boardului, Romanian Business Leaders, Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice, European Professional Women Network si membra in Board of Advisors al AIESEC.

desiree

Desiree Diaconescu are o experienţă de 15 ani în Managementul Resurselor Umane. Ea lucrează în cadrul Tuborg România de 17 ani, în anul 2009 preluând funcţia de Vicepreşedinte Resurse Umane. Desiree este absolvent al Facultăţii de Drept, însă a continuat studiile în domeniul resurselor umane, studii concretizate cu un Master of Arts in Human Resources Management la Universitatea Westminster din Londra.

victor
Victor Dragomirescu, CEO al Romanian Software este si unul dintre fondatorii companiei. Alaturi de partenerii sai, Victor a reusit sa ridice compania in top 3 furnizori de solutii software adresate pietei de HR si sa dezvolte singura platforma HR integrata de pe piata din Romania, Human Resources Planning, un instrument flexibil cu ajutorul caruia se proceseaza un numar de peste 100.000 salariati si care aduce mai multa culoare in departamentele de HR.

scott

Cu o vastă experiență ca psiholog și cercetător, Dr. Scott Hamilton a ocupat funcțiile de Director al departamentului de cercetare și vicepreședinte cercetare și dezvoltare în cadrul Profiles International, Inc., supraveghind ansamblul activităților de dezvoltare a evaluărilor, dirijând o echipă de angajați și consultanți și coordonând atât cercetarea și dezvoltarea unor produse noi și inovatoare, cât și ameliorarea gamei curente de produse, pe parcursul unei perioade îndelungate.
Timp de peste 35 de ani, Dr. Scott Hamilton a activat în calitate de consultant pentru companiile din domeniul resurselor umane, evaluării și selecției de personal, planificării strategice, sistemelor informatice, contabilității costurilor, gestiunii afacerilor și dezvoltării manageriale. Dr. Hamilton a publicat numeroase lucrări de specialitate și a coordonat cercetări la nivel național și internațional. Este specializat în consiliere și psihologie clinică, având o specializare secundară în cercetare. Este un cunoscut orator, susținând seminarii în domeniul afacerilor în întreaga lume.

paula

Jurnalist de 16 ani la PROTV.
Coordonator al mai multor campanii sociale care au determinat schimbari legislative sau infiintarea unor institutii salvatoare de vieti. Tu stii ce mai face copilul tau? – premiata cu Emmy la New York in 2008, “Avem viata in sange” care a determinat infiintarea Registrului Donatorilor Onorifici de Celule Stem, “Vreau si eu parintii mei” care a schimbat legea adoptiei in 2011 si “Tu stii ce mai fac parintii tai?” sunt doar cateva dintre ele.
Este de asemenea senior corespondent si producator al emisiunii “Romania, te iubesc!”
Din 2009 este presedinte onorific al Asociatiei Daruieste Viata care a reusit pana acum sa stranga 3 milioane de euro cu sprijinul companiilor care au directionat 20% din impozitul pe profit datorat statului. Toti banii au fost investiti in spitalele din Romania si astfel a creat primul Centru de excelenta in tratarea si diagnosticarea cancerului la copii, din Romania, indispensabil diagnosticarii corecte si la timp a cancerului la copii si adulti; a triplat capacitatea de transplant a Romaniei, de la 8 camere sterile, cate existau in 2009, la 26 functionale astazi; a marit capacitatea sectiei de neonatologie a Maternitatii Polizu, principalul centru de ingrijire a prematurilor din Romania, prin achizitia de aparatura performant si incubatoare.

dan

Dan Brumboiu este Director General al companiei Polipol Mobilă. Absolvent al Facultății de Fizică a Universității Babes-Bolyai din Cluj-Napoca și al Facultății de Business de la aceeași universitate, Dan Brumboiu și-a început cariera ca  profesor de fizică. Au urmat apoi, aproape 15 ani în industria automotive, din 1998 până în 2013 la firma DRM Dräxlmaier din Satu Mare, conducând în primii ani serviciul aprovizionare iar din 2010 departamentul de Management al proiectelor de producție.
Din anul 2013 este Administrator și Director General al Companiei Polipol Mobilă din Foieni (Satu Mare), parte a grupului german cu același nume. Grupul Polipol are aproape 5.000 de angajați. În anul 2013, compania a realizat în România o cifră de afaceri de 80,2 milioane de lei (18,1 mil. euro). El este și Președintele Asociației Economice Germano-Române pentru Regiunea de Nord-Vest.

z_moderator

emma2

 

img_021


part_01m

img_018

logo_d_a02a

logo_d_a01a
logo_d_a03a

logo_d_a05a

logo_d_a06a
img_019

part_01k
img_020a

part_01l

part_010

part_0111

logo_d_a07a

logo_d_a07b

img_022 

logo_e_a01

logo_e_a02
logo_e_a03

anda

part_01c7

ÎNSCRIERI

img_024
INSCRIE-TE ONLINE

img_014
img_015

part_01e

sponsor_01a
part_01d

LOCALIZARE

HOTEL KRONWELL BRASOV, Bulevardul Gării Bvd Nr.7, 500203, Brașov, Romania

 

Pentru participanții la conferinţă și partenerii Profiles International si Dima Consulting Group,
agenţia de turism Active Travel, partener logistic al evenimentului,
oferă tarife speciale de cazare în perioada 7-10 octombrie 2014.

ACTIVE TRAVEL – Brasov
Str. Toamnei nr.2 bl.1

Persoana de contact: Marian Tirla
Romtelecom: 0268 / 32 15 15
Vodafone: 0371 / 36 74 45
Mobil: 0728 804952
Email marian@activetravel.ro
Web: www.activetravel.ro

Pentru rezervări directe cu hotelierii accesează:

logo2

FB_1