Dan-Hill Great People Inside Conference
Dan Hill, renumitul expert internațional în citirea microexpresiilor faciale prin intermediul instrumentului cunoscut datorită serialului “Lie to me” și bestseller-ului “Blink”, vine pentru prima dată în România! Dan va fi Keynote Speaker în cadrul Conferinței Great People Inside: The New World of Work, care va avea loc la Hotel Kronwell Brașov, între 12 și 13 octombrie. Cinci dintre cele șapte coduri de citire a emoțiilor bazate pe expresia facială au fost evidențiate și în filmul Inside Out de la Pixar. Munca lui Dan se extinde de la aplicații pentru studiul pieței  până în domeniul legislativ, al finanțelelor comportamentale și al sporturilor profesioniste, dar și pentru analiza executivilor, politicienilor și altor persoane publice, ca și biograf al expresiilor faciale pentru persoane celebre.

dan Hill bbcDan a fost invitat la emisiuni difuzate pe posturi celebre, precum: CNN, PBS, Fox, MSNBC, CNBC, Bloomberg TV, ESPN, Tennis Channel, „The Today Show“ al NBC și în „Good Morning America”  de pe postul ABC.”  Aparițiile radio  includ BBC și „Marketplace” de la NPR.

Pe lângă  apariția de pe coperta renumitului New York Times, Dan Hill a apărut de multe ori și în publicații celebre , printre care se numără: The Wall Street Journal, USA Today, Fast Company, Politico, Advertising  Age , Kiplinger’s, Allure, Forbes China și Reuters.  Dan este un speaker de succes care și-a prezentat ideile  în fața audiențelor din peste 20 de țări.

Citește și Conferința Great People Inside: The New World of Work – 12, 13 octombrie 2016, Hotel Kronwell Brașov, România

În plus față de patentarea a peste 10 invenții legate de expresiile faciale,  instrumentul pe care Dan l-a adus în studiul pieței a pus bazele în acest domeniu. Dan este autorul a 5 cărți: Body of Truth: Leveraging What Consumers Can’t or Won’t Say (Wiley & Sons 2003), Face Time: How the 2008 Presidential Race Reveals the Importance of Being On-Emotion in Politics, Business and Life (Adams 2008), About Face: The Secrets of Emotionally Effective Advertising (Kogan Page 2010), and On-Emotion: Salvaging Market Research (Adams 2013) și Emotionomics: Cum să câştigi inimile şi minţile oamenilor (Kogan Page 2008), despre care Philip Kotler a spus că “este o revelație”.  Dan și-a obținut doctoratul în cadrul Universității Rutgers, a studiat la Universitatea Brown, Universitatea Oxford și Colegiul St. Olaf, iar în prezent trăiește cu soția sa, Karen, în St. Paul.

Dacă doriți să îl cunoașteți personal pe Dan Hill, vă aștept la Conferința Great People Inside: The New World of Work.

Pentru mai multe detalii despre eveniment, apăsați aici!
screenshot.330