colaborare privat si public

Pandemia de coronavirus ne-a aruncat în vremuri tulburi, iar guvernele din întreaga lume se luptă pentru a salva vieți și pentru a menține economiile pe linia de plutire. Pentru a facilita această luptă, guvernele din mai multe țări apelează la industria tehnologică, iar numeroase startup-uri sporesc ritmul inovațiilor pentru a sprijini sectorul public în această perioadă de criză. Anunțurile de participare la licitații care ar dura de obicei luni întregi au ajuns acum la câteva zile. Mai mult, startup-urile medicale înregistrează o creștere a cererii pentru tehnologia, serviciile și expertiza pe care le dețin, lucrând în parteneriat cu sectorul public.

Când lucrați cu sectorul public, iată câteva aspecte de luat în considerare.

Facilitați viitorul asistenței medicale prin intermediul datelor

În era digitală în care ne aflăm, asistența medicală este incontestabil o chestiune de date. De-a lungul fiecărei părți a lanțului valoric – de la asigurări și studii clinice până la cercetarea bolilor, diagnostic și prevenție, abilitatea de a gestiona – de a partaja, analiza și interpreta în siguranță cantități enorme de date disponibile este vitală. De exemplu, deținerea capacității de a analiza datele rapid poate crește în mod dramatic nivelul de înțelegere a modului în care bolile se răspândesc în corpul uman și în rândul populației.

Niciodată nu a fost atât de clar acest lucru ca în acest moment. Taiwanul, Singapore și Coreea de Sud au răspuns cel mai eficient la pandemie, parțial datorită folosirii tehnologiei (cu controversele aferente) de urmărire a persoanelor afectate. Serviciul Național de Sănătate (NHS) din Marea Britanie construiește în prezent o platformă de date în parteneriat cu nume grele ca Microsoft, Palantir și Google. Platforma va combina numeroase seturi de date NHS și de asistență socială într-un singur loc, oferind profesioniștilor guvernamentali și din sistemul de sănătate o viziune centrală și transparentă asupra situației cu privire la virus – răspândire, tratament, capacități spitalicești și multe altele.

Astfel ajungem la subiectul facilităților din spitale – o altă problemă care poate fi redusă prin aportul de date. În Marea Britanie, construirea Spitalului Nightingale din Londra pentru îngrijirea cazurilor de coronavirus a durat doar nouă zile datorită miilor de voluntari care au fost coordonați prin aplicația GoodSAM. Este clar că pandemia a accelerat transformarea digitală pentru NHS, o instituție care cu greu reușea să invoveze până atunci, rămânând în urmă în privința câștigurilor de productivitate din digitalizare. Profesioniștii din domeniul sănătății care fuseseră nevoiți să utilizeze instrumente software învechite folosesc acum aplicații de mesagerie mobilă sigure care le permit să partajeze informații în timp real, să abordeze problemele de capacitate și să discute alocarea resurselor cu colegii. Procesul de distribuire a acestui tip de instrumente este acum de câteva zile, mai degrabă decât obișnuitele 12 până la 18 luni. Deja, fondatorii britanici au spus că nu au mai văzut până acum un răspuns atât de rapid din partea NHS.

În Europa și SUA, startup-urile de telemedicină au cunoscut, de asemenea, o creștere accentuată a cererii, determinată de temerile legate de coronavirus. În încercarea de a face telemedicina mai accesibilă, legislația federală a ridicat anumite restricții privind serviciile de telemedicină pentru pacienții vârstnici cu asigurare medicală Medicare, în timp ce numeroși asigurători elimină temporar costurile suplimentare pentru telemedicină. Când Marea Britanie a instituit autoizolarea pe 23 martie, Docly a înregistrat o creștere de 103 la sută a abonaților la oferta sa de consultații de medicină generală bazată pe mesaje text. Antreprenorii ar trebui să aibă în vedere unde și cum ar putea ajuta ofertele dvs.

Asigurați-vă că oferiți servicii personalizate

Chiar și în timpul unei crize, este esențial să vă personalizați oferta. Când vine vorba de guverne, nu există soluții universale; serviciile și produsele trebuie să fie personalizate pentru a satisface nevoile specifice ale unei organizații guvernamentale. Întrebați-vă: afacerea dvs. poate asigura exact tipul de asistență pe care îl solicită personalul guvernamental? Poate evolua de la caz la caz, în funcție de departamentul guvernamental în cauză? Adaptați-vă oferta până când veți putea răspunde ferm „da”.

Pentru a realiza acest lucru, fondatorii ar trebui să se gândească la modalități structurate de a permite cât mai multor persoane din departamentele guvernamentale să poată accesa produsul lor. O abordare este de a permite accesul gratuit la un produs pentru cei care se luptă cu COVID-19. Aici, merită să vă inspirați din sectorul privat B2B. În întreaga lume, companii de toate dimensiunile oferă infrastructură cloud gratuită pentru a sprijini întreprinderile pe durata pandemiei COVID-19. Startup-urile pot valorifica la maximum natura lor agilă și, în unele cazuri, expertiza Industriei 4.0, urmând exemplul și aducând chiar un plus de valoare. De pildă, am văzut deja că antreprenori specializați în imprimare 3D și construcții digitale își deschid platformele pentru a acoperi lipsurile din fabricarea echipamentelor medicale.

Elementul uman – și de ce nu trebuie să faceți rabat de la securitate

Cheia stimulării adopției este reprezentată de construirea unui produs pe care oamenii să îl utilizeze cu plăcere. Cercetarea și rețelele sunt inutile dacă oamenii nu au o experiență pozitivă în folosirea unui produs, astfel încât fondatorii trebuie să revină la rădăcinile lor pentru a se asigura că le oferă clienților experiența optimă. În practică, aceasta înseamnă a oferi ceva intuitiv și plăcut de utilizat. Acum că pacienții au fost nevoiți să utilizeze serviciile de telemedicină și s-au familiarizat cu modul de utilizare a acestora, de exemplu, sunt șanse să fie mult mai deschiși să le folosească pe viitor.

Desigur, toate aceste eforturi sunt inutile dacă securitatea și conformitatea nu constituie aspecte centrale în această abordare. Securitatea datelor ar trebui să fie o prioritate pentru toate organizațiile care doresc să se asocieze cu sectorul public, astfel încât fondatorii trebuie să se asigure că sunt echipați cu certificările și standardele necesare pentru a funcționa. Da, este necesar să inovați rapid în perioadele de criză, dar extinderea unui produs sau serviciu care nu respectă standardele de securitate ar putea duce la deteriorarea irevocabilă a mărcii dvs.

În definitiv, pandemia a adus în prim plan tehnologia din sectorul public, în special din cadrul asistenței medicale. Dacă până acum progresul a fost lent, epidemia de coronavirus a forțat o creștere fără precedent a ritmului inovației în sectorul public și a provocat schimbări considerabile în comportamentul consumatorilor. A grăbit, de asemenea, și procesul de obținere a aprobărilor. În loc să se rămână blocați luni întregi – uneori chiar ani – în birocrație, antreprenorii au acum oportunitatea de a-i arăta sectorului public ce se poate realiza cu tehnologia, rapid.

Epidemia de coronavirus va schimba modul în care sectorul public și cel privat vor colabora în viitor. Guvernele europene și australiene intenționează să lanseze aplicații de urmărire a contactelor în termen de o lună; este în discuție dacă COVID-19 va grăbi adoptarea roboților în anumite industrii și se apelează la inteligența artificială pentru a găsi un remediu. Oricum ar arăta viitorul, este clar că tehnologiile din sectorul public vor rămâne în prim plan.

Cum poate Great People Inside să evalueze forța de muncă aflată în regim de telemuncă?

Great People Inside vine în ajutorul oamenilor și companiilor cu servicii dedicate gestionării acestei perioade turbulente. Fie că vorbim despre tranziția către munca la distanță, despre provocările leadership-ului în timp de criză sau pur și simplu despre menținerea afacerii într-un mediu virtual, toate acestea sunt afectate în această perioadă, într-o mai mică sau mare măsură.

De aceea, prin intermediul platformei Great People Inside și a celor 4 instrumente de evaluare nou create veți putea face față cu brio situației actuale. Instrumentele noastre au la baza lor studii științifice legate de munca de acasă a angajaților, managerilor și a echipelor și sunt validate pe populația României. De asemenea, având în vedere faptul că trăim într-o lume complexă, ambiguă, incertă și, mai ales, extrem de volatilă (Modelul VUCA) am pregătit o evaluare dedicată liderilor și managerilor ce conduc organizații în contextul actual de business și care sunt nevoiți să se adapteze din mers noilor și deselor schimbări ce au loc. Puteți găsi toate aceste instrumente de evaluare accesând pagina: https://greatpeopleinside.com/ro/solutii-digitale/.

Sursa: entrepreneur.com