vineri, mai 16, 2025
Acasă Blog Pagina 17

Lider sau manager? Tu care ar trebui să fii?

0

Leadership-ul și managementul sunt două practici complet diferite. Pe care dintre acestea ar trebui să le aplici nu depinde de tine, ci de afacerea în care ești implicat.

Afacerile trec prin diferite etape de-a lungul vieții lor, la fel ca oamenii. În unele zile putem avea nevoie de o direcție, iar în altele cunoaștem direcția, dar trebuie să fim împinși de la spate pentru a acționa.

Indiferent dacă trebuie să fiți un lider sau un manager, atunci când vă aflați într-o poziție de conducere, aveți nevoie de abilități destul de bune pentru a fi eficient în oricare dintre acestea, dar adevărata diferență o fac cei care știu să alterneze stilurile de conducere la momentul potrivit.

Într-un podcast recent de pe Freakonomics Radio, cercetătorii au explicat că cele mai de succes companii plasează omul potrivit – orientat pe management sau pe leadership – în conducere, la momentul potrivit. Dobândirea abilităților pentru a putea conduce o companie în ambele stiluri te va face de neînlocuit.


Citește și 5 obiceiuri pe care un lider nu ar trebui să le folosească niciodată


Cum poți face, atunci, diferența dintre o situație ce trebuie rezolvată prin leadership și una ce trebuie rezolvată prin management?

  • Există ceva ce trebuie cuantificat? Orele și banii cheltuiți sunt exemple de resurse ce trebuie numărate în unele cazuri pentru a evalua dacă afacerea este rentabilă. Astfel de situații țin de management.
  • Există o întrebare legată de ierarhia din organizație? Orice probleme sau întrebări privind structura organizației și distribuirea de roluri fac parte tot din aria managementului.
  • Nu se știe exact când va ajunge un produs? Toate problemele legate de produse, proiecte, transport sau livrări necesită management.

Toate sarcinile sau problemele care nu fac parte din aceste categorii trebuie rezolvate de un lider. Care este impactul muncii unui angajat în imaginea de ansamblu? Ce înseamnă rezultatele obținute în contextul trendurilor din industrie? Cum poți influența pozitiv angajații? Se simt aceștia bine la locul de muncă?

Pe scurt: problemele care țin de informarea internă, detaliile tehnice și clarificarea responsabilităților țin de management. Problemele care implică morala angajaților, obiectivele pe termen lung și factorii externi sunt legate de leadership.

Great People Inside, cu ajutorul modelului LIVED® dezvoltat de către a&dc, vă pune la dispoziție instrumentul de evaluare a resurselor umane GR8 Managers. Acesta include 3 categorii generale de calități manageriale principale: onestitate, viziune și inspirație, dar și abilitatea de a lucra eficient cu diferite generații și într-un mediu VUCA (volatil, nesigur, complex, ambiguu). Pentru mai multe detalii, click aici.

solicita evaluare gratuita blog

Sursa: Inc.com

Cele mai comune greșeli ale oamenilor în trimiterea email-urilor

0

Email-urile au devenit un element absolut necesar aproape la fiecare loc de muncă. Statisticile arată că, până anul următor, vom trimite aproape 250 de miliarde de email-uri pe zi. Asta înseamnă aproximativ 33 de email-uri primite de fiecare persoană de pe glob, odată la 24 de ore.

Din moment ce poșta electronică reprezintă o parte atât de importantă din viața noastră profesională, este surpinzător că nu există mult mai multe ghiduri despre cum să utilizăm eficient această formă de a transmite mesaje.

Câteva dintre cele mai comune greșeli ce trebuie evitate atunci când scrieți un email, sugerate de către Betty Liu, editor la Bloomberg, sunt următoarele:

1.Greșelile gramaticale și de ortografie!

Cu toții suntem ocupați, iar astfel de greșeli se pot întâmpla oricui. Problema gravă apare atunci când aceste greșeli de scriere apar constant și ajung să vă ofere un aer neatent și neprofesionist. Ideal este să verificați, cel puțin o dată, propriile email-uri înainte de a le trimite, mai ales atunci când acestea sunt adresate unei persoane importante.

2.Prea mult BCC.

BCC-ul – sau “blind copy” – ar trebui folosit cu moderație. Țineți minte că persoanele adăugate în BCC pot răspunde la email-uri, deci pot afla cu ușurință că au fost incluse într-un șir de email-uri. În schimb, o alternativă mult mai bună și mai sigură ar fi să trimiteți un forward persoanelor ce nu trebuie incluse în email-ul original, dar care ar trebui să vadă informațiile respective.

3.Folosirea opțiunii “Reply All”

În afara cazului în care email-ul se aplică cu adevărat tuturor celor incluși, este recomandat să nu mai folosiți opțiunea “Reply All” de fiecare dată. Există roluri ce necesită un trafic ridicat de email-uri. Includerea unui simplu „mulțumesc” direcționat către autorul original poate părea inofensiv. Totuși, dacă 50 de persoane trimit un “mulțumesc”, distragerea devine mult mai mare.


Citește și 5 lucruri pe care să le faci seara pentru a avea o dimineață de succes


4.Tăcerea.

Cea mai ușoară metodă de a declanșa sentimente negative prin e-mail cuiva este să nu îi răspundeți. Chiar dacă durează mai mult până știți răspunsul întrebării care v-a fost adresată sau până când o cerere poate fi îndeplinită, nu ezitați să le transmiteți celorlalți informațiile pe care le dețineți în prezent. Nu știți niciodată când s-ar putea să aveți nevoie de un răspuns urgent din partea cuiva.

5.Email-urile trimise la ore târzii.

Niciodată nu este o idee bună să răspundeți la email-uri importante în grabă și gând sunteți extenuați. Mult mai bine ar fi să amânați trimiterea lor până a doua zi, atunci când sunteți odihniți. În plus, colegii sau clienții voștri vor aprecia că nu primesc o notificare la ora 4 dimineața.

Platforma Great People Inside le oferă organizațiilor posibilitatea de a gestiona ciclul complet de viață al fiecărui angajat în companie, asigurându-se de rezultate optime, atât pentru angajat, cât și pentru angajator. Pe baza sugestiilor de training din rapoarte, productivitatea, nivelul de engagement, wellbeing și retenția angajaților pot fi îmbunătățite considerabil, într-un timp scurt.

Solicitați un demo gratuit!

solicita evaluare gratuita blog

Sursa: Inc.com

Creșterea vânzărilor prin dezvoltarea limbajului nonverbal

0

Cu nu foarte mult timp în urmă, Mark Cuban a fost întrebat ce ar face dacă ar fi obligat să își ia viața de la capăt. “Aș lucra noaptea ca barman, iar ziua mi-aș găsi un job în vânzări,” a răspuns el.

Potrivit spuselor lui Cuban, vânzările reprezintă fundația succesului în orice domeniu. Dacă te gândești că este posibil ca, pur și simplu, să nu ai talent pentru vânzări, te poți liniști, deoarece aceste abilități pot fi îmbunătățite, la fel ca toate celelalte.

Un studiu efecuat de către un profesor de psihologie din cadrul UCLA, Dr. Albert Mehrabian, a identificat că există trei elemente ce influențează felul în care percepem mesajul cuiva, fiecare având un impact diferit:

  • 7% cuvintele spuse
  • 38% tonul vocii
  • 55% limbajul nonverbal

Desigur că trebuie să te asiguri că alegi prezentarea și cuvintele potrivite, dar odată rezolvat acest capitol, îmbunătățirea următoarelor trei aspecte ale comunicării nonverbale îți va oferi rezultate imediate:

  1. Fixează-ți postura.

Potrivit lui Steve Maxwell, un antrenor de fitness, îți poți îmbunătăți postura în doar cinci minute. Maxell a explicat în 2015 că efectuarea unor exerciții atât de simple precum întinderile, rostogolirile sau marșul îți pot reseta postura în totalitate.


Citește și Un lucru simplu care te va face mult mai plăcut de către ceilalți


  1. Gesticulează cu ajutorul mâinilor.

Un studiu recent condus de către autorul bestsellerului Captivante, Vanessa Van Edwards, a descoperit faptul că cei mai populari speakeri din cadrul Ted Talk folosesc, în medie, 465 de gesticulări pe discurs. Acesta este aproape dublul mediei gesticulărilor folosite de către speakerii cei mai puțin populari din cadrul conferințelor Ted Talk. Face parte din instinctele noastre să ne folosim de mâini pentru a transmite un mesaj și ne aduce mult mai aproape de audiența noastră. O idee bună poate fi să exersezi în fața oglinzii sau să te înregistrezi. Adăugând acestor două tehnici și urmărirea clipurilor cu speakeri de succes, cu scopul de a face o comparație, vei reuși să îți îmbunătățești gestica în cel mai scurt timp.

  1. Concentrează-te asupra expresiilor faciale.

Într-un studiu din 2016, Kasia Wezowski, fondatoarea Centrului pentru Limbajul Trupului, explica faptul cei mai de succes oameni din vânzări din echipa sa au fost evaluați ca de două ori mai buni în citirea expresiilor faciale decât ceilalți membrii ai echipei. Unul dintre cei mai influenți oameni în domeniul comunicării nonverbale este Dr. Paul Ekman. Potrivit acestuia, există doar șapte expresii faciale de bază și, indiferent dacă suntem sau nu conștienți, acestea ne exprimă adevăratele emoții, sub forma microexpresiilor. O reacție rapidă la un comentariu, cum ar fi mișcarea nărilor sau clipirea rapidă, ne poate da de gol cu ușurință.

Probabil că nu vei putea să devii un expert în citirea microexpresiilor faciale peste noapte, dar conștientizarea și învățarea treptată a acestora îți va aduce un avantaj considerabil. Dacă nu știi de unde să începi, cărțile de popularizare scrise chiar de către Ekman, precum Emoții date pe față sau Minciunile adultilor. Indicii ale înșelătoriei în căsnicie, afaceri și politică, reprezintă un prim pas perfect.

Evaluarea GR8 Sales oferă o modalitate de selecție a persoanelor care au calitățile necesare pentru atingerea performanței în vânzări, identificând particularitățile ce definesc succesul fiecărei organizații în parte. De la a înțelege nevoile clientului și până la o atitudine proactivă, toate caracteristicile explorate în această evaluare permit îmbunătățirea rezultatelor departamentului de vânzări.

Solicitați un demo gratuit!

solicita evaluare gratuita blog

Sursa:
Inc.com

Vrei să devii cu 20% mai inteligent? Reorganizează-ți programul!

0

Dacă vreți să deveniți mai inteligenți, vă puteți propune să citiți mai mult, să faceți diferite tipuri de training-uri și exerciții sau, dacă vă simțiți mai leneși azi, doar să vă organizați programul.

Acesta este sfatul surprinzător pe care scriitorul Daniel Pink l-a oferit într-un interviu recent. Întrebările centrate în jurul cuvântului “când” – când să ma trezesc, când să mă apuc de treabă, când să mă mut, etc. – ne organizează viețile și, potrivit lui Pink, au un impact neașteptat asupra performanței noastre.

Dimineața este momentul de maximă eficiență și productivitate

Dacă nu sunteți una dintre acele persoane care funcționează doar pe timp de noapte, există șanse mari să fiți pur și simplu mai inteligenți în primele ore ale zilei.

Pink insistă asupra faptului că aceste oscilații dintre starea de alertă și oboseală au un impact mult mai mare decât credem, oferind argumente puternice: erorile de anestezie sunt de 4 ori mai comune la ora 3 după-amiază decât la 9 dimineața, iar medicii ajung să prescrie mult mai des antibiotice nenecesare în a doua parte a zilei.

O cercetare efectuată în Danemarca a demonstrat că studenții care sunt supuși testelor după ora prânzului obțin rezultate considerabil mai slabe decât cei care susțin testele la primele ore ale zilei.

Lucruri deosebit de interesante dacă sunteți profesori sau administratori de spitale, dar Pink insistă că oricine se poate folosi de acest fenomen pentru a face treabă mult mai eficientă. “Ziua are un tipar ascuns: un vârf, o cădere și o revenire. Alegerea activităților optime pentru fiecare perioadă vă poate duce la rezultate considerabil mai bune.”


Citește și 5 lucruri pe care să le faci seara pentru a avea o dimineață de succes


Dacă folosiți aceste cunoștințe în propriul vostru avantaj, veți obține un salt în performanță mai mare decât vă imaginați. “Un al lucru fascinant – și mult  prea puțin menționat – este că ora din zi explică avea variație de 20% a performanțelor umane în sarcinile cognitive,” susține Pink. Altfel spus, puteți deveni cu 20% mai inteligenți doar dacă vă reorganizați programul.

Când să programați ce?
Nu este deloc complicat să profitați de aceste informații, spune Pink. Trebuie doar să înțelegeți și conștientizați aceste etape ale zilei prin care trecem cei mai mulți dintre noi (repet, cazul persoanelor care își desfășoară toate activitățile noaptea este complet diferit)

  • Dimineața, atunci când atenția și puterea noastră de concentrare sunt cele mai ridicate , ar trebui să fie rezervată “activităților analitice,” sugerează Pink.
  • Atunci când nivelul nostru de energie scade, după ora prânzului, este recomandat să vă concentrați asupra sarcinilor administrative de rutină.
  • Ultima parte a zilei, când obținem un nou val de energie, este ideală pentru o muncă de tip creativ.

Platforma Great People Inside le oferă organizațiilor posibilitatea de a gestiona ciclul complet de viață al fiecărui angajat în companie, asigurându-se de rezultate optime, atât pentru angajat, cât și pentru angajator. Pe baza sugestiilor de training din rapoarte, productivitatea, nivelul de engagement, wellbeing și retenția angajaților pot fi îmbunătățite considerabil, într-un timp scurt.

Solicitați un demo gratuit!

solicita evaluare gratuita blog

 

 

 

Singurul “secret” al comunicării eficiente

0

În zilele noastre, antreprenorii sunt foarte pasionați de “formule magice”. Vor să afle ce anume funcționează, să reproducă algoritmul respectiv de un miliard de ori și să se îmbogățească cu un efort minim. În această direcție, s-au inventat o multitudine de studii care încearcă să descopere specificitățile comunicării eficiente, printre care se numără ora potrivită pentru a trimite un email sau dimensiunea ideală a unei postări pe blog.

În realitate, nu contează atât de mult ce structură a propozițiilor utilizați. Stilurile de scris ale lui Ernest Hemingway și Charles Dickens, de exemplu, sunt diametral opuse. Și, în ciuda faptului că studiile sugerează că ora ideală de a posta pe rețelele sociale este în jurul prânzului, milioane de oameni din întreaga lume își urmăresc idolii și le citesc mesajele la orice oră din zi.

De ce?

Datorită empatiei. Bunii comunicatori, indiferent de voce și tehnică, știu cum să stârnească emoții. Aceștia conturează “tablouri” ce ne fac să simțim că îi înțelegem cu adevărat și își construiesc propriul mesaj în așa fel încât ajungem involuntar să avem încredere în ei și să ne identificăm cu ceea ce încearcă să ne transmită.

În esență, cu ajutorul mesajelor acestora, ajungem să ne simțim validați și incluși – ceea ce ne dorim cu toții.


Citește și 5 lucruri pe care să le faci seara pentru a avea o dimineață de succes


În acest caz, dacă o comunicare eficientă ține exclusiv de empatie, ce putem face pentru a aduce această empatie în mesajele pe care le transmitem?

Cea mai simplă și sigură modalitate pentru a reuși să faceți asta este să vă cunoașteți audiența. Să știți ce anume au nevoie, ce îi motivează și care este istoria lor. Adresați-le întrebări, citiți răspunsurile lor și ascultați-i!

Totuși, empatia nu ține doar de înțelegere. Empatia înseamnă și să vă puteți împărtăși sentimentele cu ceilalți și să faceți un efort pentru a conștientiza similaritățile dintre viața voastră și a lor. Nu există un substitut sau scurtătură pentru asta.

Odată ce ați identificat o metodă onestă de a comunica, vă puteți ocupa și de tehnica optimă a mesajului vostru. Povestea transmisă nu va fi modificată, doar ritmul, jargonul și stilul de exprimare vor fi cele adaptabile.

Platforma Great People Inside le oferă organizațiilor posibilitatea de a gestiona ciclul complet de viață al fiecărui angajat în companie, asigurându-se de rezultate optime, atât pentru angajat, cât și pentru angajator. Pe baza sugestiilor de training din rapoarte, productivitatea, nivelul de engagement, wellbeing și retenția angajaților pot fi îmbunătățite considerabil, într-un timp scurt.

Solicitați un demo gratuit!

solicita evaluare gratuita blog

 

Prioritizarea – elementul definitoriu din ecuația succesului

0

Vrei să realizezi mai multe? Învață de la Sheryl Sandberg și prioritizează!

Mulți oameni reușesc să facă ceea ce își propun și își bifează lucruri de pe listă în mod constant. Aceștia sunt extrem de ocupați, dar reușesc ei să obțină ce își doresc cu adevărat?

Oamenii de succes nu sunt doar eficienți, ci duc acest efort la următorul nivel: se concentrează pe realizarea lucrurilor care vor face cea mai mare diferență; pentru ei, pentru familiile și pentru companiile lor.

Spre deosebire de oamenii oarecum eficienți, aceștia își îndeplinesc sarcinile potrivite.
Și asta este ceea ce le oferă succesul aferent.


Citește și 4 obiceiuri nepotrivite pentru un lider


Așa cum spune și Sandberg:

“Cred că cel mai important lucru pe care îl învășat odată cu vârstă este că trebuie să prioritizăm. O numim prioritizare radicală. Prin asta ne referim că punem în practică exclusiv ideile cele mai bune. De multe ori avem idei foarte bune. Dar nu la fel de bune precum cele mai importante lucruri pe care le putem face. Aici, avem alegere dificile de făcut.”

Munca în absența unui scop real este doar muncă. Oamenii de succes știu ce trebuie să facă și, în același timp, de ce trebuie să facă. Ei își stabilesc obiective pe termen lung, după care își prioritizează radical activitățile și obiectivele pe termen scurt pentru a și le putea susține pe cele de lungă durată.

Pe scurt, oamenii de succes au un scop – iar acel scop le organizează toate activitățile. De aceea par atât de organizați și consecvenți. Nu se lasă dominați de rutină; sunt pur și simplu motivați să își îndeplinească obiectivul și să elimine toate distragerile și obstacolele din drumul lor.

Great People Inside, cu ajutorul modelului LIVED® dezvoltat de către a&dc, vă pune la dispoziție instrumentul de evaluare a resurselor umane GR8 Managers. Acesta include 3 categorii generale de calități manageriale principale: onestitate, viziune și inspirație, dar și abilitatea de a lucra eficient cu diferite generații și într-un mediu VUCA (volatil, nesigur, complex, ambiguu). Pentru mai multe detalii, click aici.

solicita evaluare gratuita blog

Sursa:
Inc.com

Secretul psihologic pentru a reuși să îți atingi obiectivele

0

Luna ianuare se apropie, iar tu probabil te-ai hotărât deja care îți sunt obiectivele pentru noul an. Indiferent dacă ceea ce îți dorești este dezvoltarea propriei afaceri, lansarea unor noi proiecte sau multiplicarea câștigurilor financiare, un lucru este cert: schimbarea este extrem de dificilă.

Nicăieri nu este mai vizibil acest lucru decât în rata de eșec al propunerii unor noi obiective personale pentru noul an, unde doar 8% dintre oameni reușesc să și le urmeze și îndeplinească.

De ce? Pentru că oamenii sunt ființe care tind să își urmeze obiceiurile deja stabilite. Ne inventăm scuze pentru a nu acționa, spunem că suntem prea ocupați, că nu avem destui bani sau că nu cunoaștem oamenii potriviți. Sindromul “impostorului” intra în scennă atunci când avem ambiții mult prea înalte (“Cine mă cred să cresc prețul?”)

Psihologia ne oferă o modalitate de a înlătura astfel de scuze și rezistențe mentale din calea atingerii scopurilor noastre: transformă-ți obiectivele în întrebări. Astfel, vei reuși să îți stimulezi creierul să își dorească să rezolve puzzle-ul respectiv, “Voi obține o cifră de afaceri cu 50% mai mare în acest an” devenind “Oare ce trebuie să fac pentru a obține o cifră de afaceri cu 50% mai mare în acest an?”

Este o schimbare subtilă, dar foarte importantă. Cercetările arată ca adresarea întrebărilor legate de felul în care un anumit om își va atinge scopurile influențează în mod pozitiv performanțele viitoare aferente cu până la 28%.


Citește și Algoritmul pentru inovație


Care este motivul pentru care funcționează această modalitate? În locul afirmațiilor despre realizarea obiectivelor de tipul “voi face”, întrebările reduc o parte considerabilă din stresul și presiunea viselor mari. Ele ne inspiră, de asemenea, să gândim mai creativ, deoarece, atunci când creierul se confruntă cu o dilemă deschisă, nu are de ales decât să încerce să o rezolve.

Platforma Great People Inside le oferă organizațiilor posibilitatea de a gestiona ciclul complet de viață al fiecărui angajat în companie, asigurându-se de rezultate optime, atât pentru angajat, cât și pentru angajator. Pe baza sugestiilor de training din rapoarte, productivitatea, nivelul de engagement, wellbeing și retenția angajaților pot fi îmbunătățite considerabil, într-un timp scurt.

Solicitați un demo gratuit!

solicita evaluare gratuita blog

Sursa:
Inc.com

Un lucru simplu care te va face mult mai plăcut de către ceilalți

0
Beautiful young business executive with colleagues discussing in the background

Un element esențial din a fi un antreprenor de succes este reprezentat de construirea relațiilor adecvate, ori cu investitori, ori cu potențiali angajați. Un nou studiu efectuat de către Universitățile Hokkaido și Yamagata a demonstrat că un lucru atât de simplu precum gesticularea aprobatoare cu ajutorul capului îi face pe oameni să fie mult mai plăcuți de către ceilalți.

Cercetătorii le-au arătat celor 49 de participanți la studiu o serie de videoclipuri scurte cu femei generate pe calculator care gesticulau aprobativ și negativ din cap și, în ultimul rând, care stăteau nemișcate. Aceștia au fost rugați, ulterior, să evalueze pe o scară de la 0 la 100 atracția, simpatia și afabilitatea figurilor respective.


Citește și Cum să vă autoevaluați carisma


Oamenii de știință au aflat, în urma studiului, că simpla gesticulare aprobatoare cu ajutorul capului a îmbunătățit percepția subiecților în privința simpatiei față de alte persoane cu 30%, iar în privința afabilității cu 40%. În schimb, rezultatele au arătat că gesticulările dezaprobatoare nu au influențat cu nimic evaluările participanților.

“Studiul nostru a demonstrat faptul că gesticulările aprobatoare îmbunătățesc percepția oamenilor în privința personalității, mai degrabă decât percepția legată de trăsăturile fizice,” a spus Jun-ichiro Kawahara, un profesor asociat din cadrul Universității Hokkaido.

Totuși, acesat a clarificat faptul că este nevoie de studii suplimentare în această direcție, deoarece toate imaginile generate pe calculator reprezentau femei. “Este nevoie de mai multe teste pentru a ajunge la concluzii sigure,” a explicat Kawahara.

În procesul de management al performanței, evaluarea competențelor manageriale este extrem de importantă. Instrumentul de evaluare GR8 360˚ a fost conceput pentru măsurarea eficienței managerilor, analizând comportamentele și abilitățile specifice pentru a determina modul în care aceștia interacționează cu echipele lor și în ce măsură se adaptează la condițiile actuale de piață. Instrumentul cuprinde feedback-ul primit de la subordonați, colegii de pe același nivel ierarhic, superiorii direcți, de la clienți/parteneri, în vederea identificării unui program specific de dezvoltare a abilităților, comportamentelor şi competențelor de leadership. Pentru mai multe detalii, click aici.

solicita evaluare gratuita blog

Sursă:
Entrepreneur.com

 

5 fraze pe care ar trebui să le folosești mai des la locul de muncă

0

În contextul conversațiilor de la locul de muncă, există anumite fraze care, atunci când sunt folosite în situațiile corecte, vor rezulta într-o creștere considerabilă a încrederii reciproce și vor îmbunătăți colaborarea profesională.

Dacă obstacolul în calea ta nu este hybrisul, folosirea următoarelor fraze reprezintă un prim pas ideal în procesul de construire a încrederii la locul de muncă:

  1. „Este vina mea.

Să admiți că ești om și, așadar, că poți face greșeli, reprezintă un factor important al încrederii. Dr. Paul Zak, autor al cărții Trust Factor: The Science of Creating High Performance Companies, susține că “oamenii imperfecți ne atrag mai mult. Există o șansă mult mai mare să ne placă acești oameni decât cei care par mult prea perfecți pentru a fi adevărați.”

  1. “Nici nu îți pot spune cât de mult a însemnat asta pentru noi.”

Recunoașterea meritelor celorlalți pentru sarcinile dificile realizate este fundamentală pentru sporirea motivației la locul de muncă. Acesta este unul dintre motivele pentru care este imperativ să le arătăm colegilor noștri că suntem atenți la munca grea pe care o depun zi de zi.

  1. „Îmi poți spune opinia ta în această privință?

Există o concepție în viziunea populară care spune că oamenii care cer sfaturi sunt priviți drept mai puțin competenți. Suprinzător sau nu, studiile au demonstrat că, din contră, tocmai acei oameni care nu se tem să ceară ajutorul sau sfatul altor persoane sunt considerați cei mai competenți. Această caracteristică demonstrează că acei oameni sunt și modești, o caracteristică importantă de leadership care ajută în construirea încrederii.


Citește și 4 obiceiuri nepotrivite pentru un lider


  1. „Am încredere în judecata ta!”

Toate relațiile fondate pe bază de încredere trebuie să fie reciproce. Arătându-le celorlalți că ai încredere în ei vei reuși să îți crești considerabil șansele ca și ei să înceapă să aibă încredere în tine.

  1. “Nu aș fi reușit să fac asta fără tine.

Aceasta este o altă metodă foarte eficientă de a-i mulțumi cuiva care merită aprecierile tale. Spune-o de față cu ceilalți colegi și vei observa cu siguranță cum se îmbunătățește și consolidează relația respectivă.

Platforma Great People Inside le oferă organizațiilor posibilitatea de a gestiona ciclul complet de viață al fiecărui angajat în companie, asigurându-se de rezultate optime, atât pentru angajat, cât și pentru angajator. Pe baza sugestiilor de training din rapoarte, productivitatea, nivelul de engagement, wellbeing și retenția angajaților pot fi îmbunătățite considerabil, într-un timp scurt.

Solicitați un demo gratuit!

solicita evaluare gratuita blog

Sursă:
Inc.com

5 lucruri pe care să le faci seara pentru a avea o dimineață de succes

0

Te-ai întrebat vreodată cum se face că unii oameni își încep ziua plini de energie și alerți, iar alții au nevoie de câteva ore pentru a se ridica din pat și a deveni productivi? Această diferență nu poate fi atribuită doar genelor bune sau unei atitudini pozitive. Majoritatea oamenilor de succes sunt capabili să preia controlul asupra propriului timp încă din prima clipă a zilei. Ei consideră că fiecare moment este important, indiferent dacă muncesc, se relaxează sau se distrează. Iar atunci când vine vorba de somn, ei se pregătesc pentru asta la fel cum fac în cazul fiecărui proces pe care îl consideră important: urmând o structură utilă, bine determinată. Acesta este un plan în 5 etape care să îți îmbunătățească diminețile lucrătoare:

1. Organizează-ți ziua următoare
Această idee pare atât de simplă și,totuși, atât de puțini oameni o pun în practică. Organizează, cel puțin, programul zilei următoare. Alege hainele și gândește-te fă-ți o listă cu tot ce va trebui să faci. Să îți eliberezi toate lucrurile astea din minte te va ajuta, seara, să te relaxezi și, dimineața, să îți îndeplinești mult mai ușor sarcinile.

2. Imaginează-ți o versiune plăcută a viitorului
Distragerile pot să apară foarte ușor în timpul zilei și să te facă să uiți motivul pentru care lucrezi din greu. Rezervă-ți timp pentru a te gândi unde vrei să ajungi. Vizualizează-te fericit/ă și împlinit/ă!

3. Iartă-ți propriile greșeli.
Nimeni nu este perfect, iar persoanele ambițioase tind să fie cele mai autocritice. Ceea ce este un lucru bun, atât timp cât această critică este constructivă. În același timp, după ce ai învățat tot ce ai putut din propriile greșeli, trebuie să poți să treci mai departe.


Citește și 3 obiceiuri de adoptat pentru a te pregăti de anul 2018


4. Petrece-ți timpul cu familia sau cu cei apropiați.
După o zi în care ai depus tot efortul posibil să îți îndeplinești sarcinile, seara trebuie să fie dedicată relaxării. Și ce altă metodă de relaxare mai bună există în afară de a-ți petrece timpul alături de persoanele cele mai importante pentru tine?

5. Mulțumește-i Universului
Nimeni nu poate obține succesul de unul singur, deoarece, pentru a ajunge în top, este nevoi de o combinație perfectă între oportunități și ajutor. Mulțumește-le, cel puțin mental, tuturor celor care te ajută să ajungi mai departe.

Platforma Great People Inside le oferă organizațiilor posibilitatea de a gestiona ciclul complet de viață al fiecărui angajat în companie, asigurându-se de rezultate optime, atât pentru angajat, cât și pentru angajator. Pe baza sugestiilor de training din rapoarte, productivitatea, nivelul de engagement, wellbeing și retenția angajaților pot fi îmbunătățite considerabil, într-un timp scurt.

Solicitați un demo gratuit!

solicita evaluare gratuita blog

Sursa:
Inc.com

ORIENTARE IN CARIERA

DEZVOLTARE MANAGERIALA

Facebook

Twitter